خطای شناختی ” ترس از دست دادن ” در مارکتینگ
علی محمدی تبار
استاد : جناب دکتر سجادی فر
قیمتگذاری در کسب و کار با استفاده از سوگیری ترس از دست دادن!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->…
استفاده از سوگیری راهحل دمدست (Availability Heuristic Bias) در بازاریابی…
راهحل دمدست یعنی اگر مثالی به یاد آورده میشود، پس حتماً مهم بوده یا حداقل مهمتر از نمونههایی بوده که به راحتی…
بررسی سوگیری لنگر انداختن در قیمتگذاری ( بازاریابی)
تهیه کننده: نازنین فرهادی استاد: دکتر سید حسین سجادیفرمهر 1401
مقدمه
سوگیری شناختی که گاهی به آن!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->…
مفهوم اعتماد به نفس به زبان ساده
خیلی مضحک است اگر بگوییم من در برخی موضوعات اعتماد به نفس دارم اما در برخی اصلا اعتماد به نفس ندارم. باید بدانیم…
اقتصاد چرخشی مفاهیم پایه، تئوریها و تجربهها
این کتاب با هدف آشنایی با مفاهیم پایه، تئوریها، نظریهها و سیاستگذاریهای اقتصاد چرخشی، از دو منظر نظری و کاربردی…
جنبههای اقتصادی میراث فرهنگی | دیوید تراسبی (بخش اول)
چه کسی ارزش فرهنگی را تعریف میکند؟
چه کسی باید تعیین کند کدام ضابطه ها مهماند و چگونه باید آنها را تفسیر کرد؟
اندریافتههای بنیادین اقتصادسنجی (مصطفی یارمحمدی) | پارهی اول
هدف بنیادین علم اقتصاد، سودآوری نیست، بلکه اشخاص، واحدهای نهادی و دولتها پس از بازشناختی هدفها، برای یافتن…
نقش بازخورد، در مصرف انرژی و آب | نویسنده: یولانده استرنجرز
در رویکرد اول به این میپردازیم که چگونه مصرف توسط سیستمهای فنی-اجتماعی تامین انرژی و آب میانجیگری میشود و در…
اهداف توسعه پایدار | هدف 10- کاهش نابرابری (درآمدی)
هدف 10 از 17 هدف کلی برنامه توسعه پایدار جهانی
بشر همواره در حال پیشرفت و بهتر کردن شرایط و استاندارد!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->…
فرا تحلیل مدیریت تقاضا و ارزیابی مصارف خانگی آب
اتخاذ سیاستهای مدیریت سمت تقاضا برای طرحریزیهای جدید و همچنین پیگیری طرحهای جاری با هدف دستیابی به استاندارهای…