شماره ثبت در ارشاد: 83160

رسانه اقتصادی و اجتماعی دورنما

Front Page

[vc_row css=”.vc_custom_1512375357107{background-color: #f2f2f2 !important;}”][vc_column]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″]

Lifestyle

[vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″]

Fashion

[/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″]

Entertiamnet

[/vc_column_inner][/vc_row_inner]

- Advertisement -

Food

LATEST ARTICLES

خطای شناختی ” ترس از دست دادن ” در مارکتینگ

علی محمدی تبار استاد : جناب دکتر سجادی فر قیمت‌گذاری در کسب و کار با استفاده از سوگیری ترس از دست دادن یا Fear of Missing Out (FOMO) به زبان ساده FOMO مارکتینگ، با ارائه پیشنهادات شگفت‌انگیز کاری می‌کند که شما احساس
بیشتر بخوانید...

بررسی سوگیری لنگر انداختن در قیمت‌گذاری ( بازاریابی)

تهیه کننده: نازنین فرهادی استاد: دکتر سید حسین سجادی‌فرمهر 1401 مقدمه سوگیری شناختی که گاهی به آن خطای شناختی نیز گفته می‌شود، یکی از مباحث پرکاربرد در اقتصاد رفتاری است. علم اقتصاد همواره در پی آن است تا با شناخت الگوهای
بیشتر بخوانید...

مفهوم اعتماد به نفس به زبان ساده

خیلی مضحک است اگر بگوییم من در برخی موضوعات اعتماد به نفس دارم اما در برخی اصلا اعتماد به نفس ندارم. باید بدانیم اعتماد به نفس قدرتی درونی است که اگر آن را به دست بیاورید دیگر نیازی نیست آن را تنها به برخی امور خاص برچسب کنید.
بیشتر بخوانید...
[/vc_column][vc_column width=”1/3″ sticky_sidebar=”true” is_sidebar=”true”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”primary-sidebar”][/vc_column][/vc_row]