علی محمدی تبار
استاد : جناب دکتر سجادی فر
قیمتگذاری در کسب و کار با استفاده از سوگیری ترس از دست دادن یا Fear of Missing Out (FOMO)
به زبان ساده FOMO مارکتینگ، با ارائه پیشنهادات شگفتانگیز کاری میکند که شما احساس!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->… بیشتر بخوانید...
تهیه کننده: نازنین فرهادی استاد: دکتر سید حسین سجادیفرمهر 1401
مقدمه
سوگیری شناختی که گاهی به آن خطای شناختی نیز گفته میشود، یکی از مباحث پرکاربرد در اقتصاد رفتاری است. علم اقتصاد همواره در پی آن است تا با شناخت الگوهای!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->… بیشتر بخوانید...
خیلی مضحک است اگر بگوییم من در برخی موضوعات اعتماد به نفس دارم اما در برخی اصلا اعتماد به نفس ندارم. باید بدانیم اعتماد به نفس قدرتی درونی است که اگر آن را به دست بیاورید دیگر نیازی نیست آن را تنها به برخی امور خاص برچسب کنید. بیشتر بخوانید...