Front Page
[vc_row][vc_column]
Trending
- مساله آلودگی کلان شهرها و نقش خودروها در کنترل آنها
- اقتصاد چرخشی مفاهیم پایه، تئوریها و تجربهها | فصل اول تا ششم
- سفته بازی به زبان ساده
- روز جهانی آب 2023 “شتاب در تغییر”
- 6 اشتباه که مذاکره را به بن بست میکشاند
- خطای شناختی ” ترس از دست دادن ” در مارکتینگ
- استفاده از سوگیری راهحل دمدست (Availability Heuristic Bias) در بازاریابی و قیمت گذاری
- بررسی سوگیری لنگر انداختن در قیمتگذاری ( بازاریابی)
- مفهوم اعتماد به نفس به زبان ساده
- اقتصاد چرخشی مفاهیم پایه، تئوریها و تجربهها
مقالات اخیر
مقالات اخیر
Latest Videos
Travel
Food
Lifestyle
Don’t Miss
مساله آلودگی کلان شهرها و نقش خودروها در کنترل آنها
امیرمهدی حسینی بیدار
چکیده
پژوهشهای به عمل آمده در خصوص آلودگی هوای شهرهای بزرگ در ایران و دیگر کشورهای در حال توسعه بیانگر آن است که بیشترین میزان آلودگی هوا مربوط به سیستم حملونقل شهری میباشد. بخش حمل!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->…
اقتصاد چرخشی مفاهیم پایه، تئوریها و تجربهها | فصل اول تا ششم
این کتاب با هدف آشنایی با مفاهیم پایه، تئوریها، نظریهها و سیاستگذاریهای اقتصاد چرخشی، از دو منظر نظری و کاربردی و بر اساس آخرین یافتهها و تجربههای موفق برخی از کشورها و موسسات غیردولتی تهیه و تدوین شده است.
سفته بازی به زبان ساده
سفته بازی به زبان ساده کسب درآمد از تغییرات قیمت در هر بازاری است، با درنظرگرفتن این موضوع که ریسک معامله بالا است. در هر بازاری که نوسانات قیمت وجود دارد، همه روزه قیمتها بالا و پایین میشود، میتوان کسب درآمد کرد.
روز جهانی آب 2023 “شتاب در تغییر”
دکتر سید حسین سجادیفر کارشناس اقتصاد آب و محیط زیستمرتضی زارع کارشناس اقتصادی
نامگذاری روز جهانی آب 2023 با عنوان "شتاب در تغییر" پیام مهمی در توجه به مسائل آب دارد، هر کس، در هر کجای دنیا، هر کاری میتواند باید انجام دهد.!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->…
6 اشتباه که مذاکره را به بن بست میکشاند
در مذاکره یکی از نکات کلیدی تشخیص منافع طرفمقابل و قرار دادن او در معرض انتخاب گزینهای از منافعش است که ما میخواهیم؛ 6 عامل ممکن است این چهارچوب را به بن بست برساند!
خطای شناختی ” ترس از دست دادن ” در مارکتینگ
علی محمدی تبار
استاد : جناب دکتر سجادی فر
قیمتگذاری در کسب و کار با استفاده از سوگیری ترس از دست دادن یا Fear of Missing Out (FOMO)
به زبان ساده FOMO مارکتینگ، با ارائه پیشنهادات شگفتانگیز کاری میکند که شما احساس!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->!-->…
استفاده از سوگیری راهحل دمدست (Availability Heuristic Bias) در بازاریابی و قیمت گذاری
راهحل دمدست یعنی اگر مثالی به یاد آورده میشود، پس حتماً مهم بوده یا حداقل مهمتر از نمونههایی بوده که به راحتی به خاطر نمیآیند.